NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
OGŁOSZENIE O NABORZE
NR 3/07
opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dukla (dukla.bip.krosoft.pl) w dniu 24 maja 2007r.
Na podstawie art.3a ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r., Nr 142, poz.1593 z późn. zm.)
Burmistrz Gminy Dukla
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
d/s pozyskiwania środków pozabudżetowych
- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
- wiedza i umiejętność pozyskiwania środków finansowych z Unii Europejskiej i innych źródeł
- Mile widziane:
- prawo jazdy kat. B,
- dyspozycyjność ,komunikatywność,
- certyfikaty potwierdzające inne umiejętności,
- doświadczenie zawodowe w zakresie pozyskiwania środków pomocowych i ich rozliczania.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- przygotowywanie propozycji dotyczących zadań gminy kwalifikujących się do wsparcia w ramach funduszy Unii Europejskiej i innych pozabudżetowych środków pomocowych,
- pozyskiwanie pozabudżetowych środków na realizację zadań gminy,
- prowadzenie spraw związanych ze środkami finansowymi na realizację inwestycji zgodnie z zawartymi umowami aż do ich rozliczenia,
- monitorowanie i ocena realizowania projektów finansowanych z funduszy pozabudżetowych,
- tworzenie dokumentacji i projektów (programów) pozwalających na pozyskiwanie funduszy pomocowych krajowych i unijnych ,
- współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie pozyskiwania funduszy pomocowych,
- stosowanie i przestrzeganie przepisów ustawy o zamówieniach publicznych i współdziałanie w tym zakresie z specjalistą d/s zamówień publicznych .
- Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie,
- kserokopie świadectw pracy,
- kwestionariusz osobowy (druk kwestionariusza można pobrać w Urzędzie Gminy w Dukli - Biuro Obsługi Klienta pok. 9 ),
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności,
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 15 czerwca 2007r. do godziny 1400: z dopiskiem na kopercie: "Nabór Nr 3/07"
- osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Dukla pokój nr 9 ( Biuro Obsługi Klienta)
- lub pocztą na adres - Urząd Gminy, 38-450 Dukla ul. Trakt Węgierski 11
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (dukla.bip.krosoft.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Dukla przy ul. Trakt Węgierski 11.
Prosimy o dopisanie w CV klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1990 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)".
Burmistrz
Marek Górak