Lepsze zarządzanie i obsługa klientów
Gmina Dukla jest jedną z 12 gmin województwa podkarpackiego, która wdrożyła system zarządzania jakością ISO 9001:2008. Wdrażanie systemu było całkowicie bezpłatne dla tych jednostek samorządowych. Sfinansowane zostało przez Centrum Promocji Biznesu w Rzeszowie, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. A zajęło urzędom około jednego roku.
Na uroczystej gali w rzeszowskim hotelu ICAM prestiżowy certyfikat ISO 9001:2008 odebrał dla Urzędu Gminy Dukla Sekretarz Gminy Dukla Mirosław Matyka. ISO to obecnie miernik poziomu organizacji urzędu, ale także prestiż i potwierdzenie spełnienia w zakresie obsługi klientów standardów międzynarodowych. Wdrażane procedury przyczyniają się nie tylko do poprawy obsługi klienta, ale także do wzrostu kompetencji urzędników, poprawy obsługi klienta i poprawienie sprawności obsługi klienta. Zainteresowanie wdrożeniem systemu ISO 9001:2008 było ogromne, jednak ze względu na ograniczone fundusze, wybrano te samorządu, które podjęły szybka decyzję i najszybciej uporały się z procedurą zgłoszeniową.
kbr