OGŁOSZENIE O NABORZE na wolne stanowisko pracy Skarbnika Gminy Dukla
NR 4 /07
opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dukla (www.bip.dukla.pl) w dniu 19 grudnia 2007 r.
Na podstawie art.3a ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych
(Dz.U. z 2001r., Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)
Burmistrz Gminy Dukla
ogłasza nabór
na wolne stanowisko pracy
Skarbnika Gminy Dukla
Do naboru może przystąpić osoba , która spełnia poniższe warunki:
- ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że przepisy odrębne uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego;
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
- nie była prawomocnie skazana za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe;
- spełnienia jeden z poniższych warunków w zakresie wykształcenia :
- ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
- ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
- jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
- posiada świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych lub certyfikat księgowy, wydane na podstawie odrębnych przepisów
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.
- Pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Znajomość programów Word i Excel, programów księgowych.
- Znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy prawo zamówień publicznych, przepisów z zakresie sprawozdawczości.
- Umiejętność nawiązywania kontaktów międzyludzkich , organizowania i zarządzania pracą zespołową .
- Mile widziane doświadczenie zawodowe w księgowości jednostek samorządu terytorialnego.
- Skarbnik Gminy jest głównym księgowym budżetu Gminy i jego główne zadania i odpowiedzialności wynika z przepisów prawnych , a to dotyczących m.in. finansów publicznych , rachunkowości ,ordynacji podatkowej , samorządu gminnego .
- Skarbnik Gminy pełni obowiązki Naczelnika Wydziału Finansowego i z tego tytułu jest odpowiedzialny za jego funkcjonowanie .
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- dokument poświadczający wykształcenie ,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych na stanowisku ,
- oświadczenie o niekaralności i że osoba nie była prawomocnie skazana za przestępstwa: przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe ( od osoby powołanej na stanowisko wymagane będzie dostarczenie zapytania o karalności ) ,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w terminie do dnia 3 stycznia 2008 roku do godziny 1400:
z dopiskiem na kopercie: "Nabór Nr 4/07 na stanowisko Skarbnika Gminy"
- osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Dukla pokój nr 9 ( Biuro Obsługi Klienta)
- lub pocztą na adres - Urząd Gminy, 38-450 Dukla ul. Trakt Węgierski 11
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do II etapu naboru zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz osoby te zostaną powiadomione telefonicznie.
II etap naboru na wolne stanowisko urzędnicze - rozmowy kwalifikacyjne odbędzie się w dniu 7 stycznia 2008 r.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.dukla.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Dukla przy ul. Trakt Węgierski 11.
Złożonych dokumentów Urząd gminy nie zwraca.
Prosimy o dopisanie w CV klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1990 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)".
Burmistrz
Marek Górak