Strona główna » Aktualności
Dla mieszkańców
- Samorząd
-
Cyfrowy Urząd
- Informacje ogólne
- Akta stanu cywilnego
- Sprawy meldunkowe
- Dowody osobiste
- Działalność gospodarcza
- Gospodarka nieruchomościami
- Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne
- Podziały nieruchomości
- Numeracja porządkowa nieruchomości
- Gospodarka leśna
- Ochrona środowiska
- Podatki
- Sprawy mieszkaniowe
- Testament
- Wgląd do archiwum
- Własnoręczność podpisu
- Zezwolenie na alkohol
- Zezwolenie na wycinkę
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP)
- Mapy i plany
- Gospodarowanie mieniem gminnym
- Bezpieczeństwo publiczne
- Zarządzanie Kryzysowe i Obrona Cywilna
- Cyberbezpieczeństwo
- Zdrowie i pomoc społeczna
- Oświata
- Ochrona środowiska
- Kultura
- Sport
- Zabytki
- Zasłużeni dla Dukielszczyzny
- Wydawnictwa
- Nagrody, wyróżnienia
- Ogłoszenia i informacje jednostek zewnętrznych
- Organizacje pozarządowe
- Budżet obywatelski
- Koronawirus SARS-CoV-2
- Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
OGŁOSZENIE
W związku z gwałtownie wzrastającą liczbą zachorowań spowodowanych chorobą COVID-19 wywołaną zakażeniem wirusem SARS-CoV-2 od 8 października 2020 r. (czwartek) do odwołania w Urzędzie Miejskim w Dukli wprowadza się ograniczenia w bezpośredniej obsłudze interesantów:
- Obsługa interesantów odbywać się będzie w specjalnie przystosowanym do tego pomieszczeniu przy głównym wejściu do budynku (informacja/biuro podawcze).
Przy biurze podawczym będzie mogła znajdować się tylko jedna osoba. - Wprowadzona zostanie możliwość pozostawiania przez interesantów dokumentów
w odpowiednio zabezpieczonej urnie, znajdującej się przy wejściu do budynku (pozostawione dokumenty otrzymają datę wpływu zgodną z datą wrzucenia do urny). - Bezpośrednia obsługa interesantów ograniczać się będzie wyłącznie do spraw wymagających osobistego stawiennictwa.
- Przed wejściem do budynku prosimy o założenie maseczek, przyłbic lub innych środków ochronnych zasłaniających usta i nos oraz dezynfekcję rąk.
- Zachęcamy do załatwiania spraw telefonicznie i korespondencyjnie, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub ePUAP.
NR TELEFONÓW
13 4329100
13 4329101
13 4329110
ADRES SKRZYNKI ELEKTRONICZNEJ
NR RACHUNKÓW DO WPŁAT
09 1130 1105 0005 2141 2520 0013 - podatki, opłata skarbowa i inne
57 1130 1105 0005 2141 2520 0022 - odpady komunalne (śmieci)
GODZINY PRACY URZĘDU POZOSTAJĄ BEZ ZMIAN
poniedziałek – piątek
godz. 7.00 - 15.00
2020-10-07