Dla mieszkańców Dla biznesu Dla turystów Projekty i inwestycje
 

baner-dustaw

baner-mpolski

Zawiadomienie o XXXIX sesji Rady Miejskiej w Dukli

Z A W I A D O M I E N I E

Na podstawie art.20 ust.1 i 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2020 r. poz.713 ze zmianami)

z w o ł u j ę

na dzień 31 maja 2021 r. (poniedziałek) o godz. 10.00 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Dukli XXXIX sesję Rady Miejskiej w Dukli.

 

Porządek obrad.

  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Informacja Burmistrza z działalności międzysesyjnej.
  3. Informacja z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Dukli.
  4. Raport o stanie Gminy Dukla za 2020 rok
    a) przedstawienie raportu o stanie Gminy Dukla za 2020 rok,
    b) debata nad raportem o stanie Gminy Dukla za 2020 rok,
    c) podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Dukli wotum zaufania (druk nr 268).
  5. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Gminy Dukla za 2020 rok wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2020 rok.
  6. Zapoznanie z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej w Rzeszowie o przedłożonym przez Burmistrza Dukli sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2020 rok.
  7. Zapoznanie z opinią Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Dukli w sprawie sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Dukla za 2020 rok, sprawozdania finansowego Gminy Dukla za 2020 rok i informacji o stanie mienia Gminy Dukla.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Gminy Dukla za rok 2020 wraz ze sprawozdaniem w wykonania budżetu (druk nr 269).
  9. Zapoznanie z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej w Rzeszowie w sprawie zaopiniowania wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Dukli o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Dukli z wykonania budżetu gminy za 2020 rok.
  10. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Dukli absolutorium z tytułu wykonania budżetu Gminy Dukla za 2020 rok.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Dukli za rok 2020 (druk 270).
  12. Podjęcie uchwał w sprawie:
    a) określenia wzoru wniosku o przyznanie dodatku mieszkaniowego oraz wzoru deklaracji o dochodach gospodarstwa domowego (druk nr 271),
    b) zmian w uchwale budżetowej Gminy Dukla na 2021 rok (druk nr 272).
  13. Oświadczenia i informacje.
  14. Zamknięcie sesji.

 

 Przewodniczący Rady
Mariusz Folcik

wspólne posiedzenie Komisji
31 maja 2021 r. (poniedziałek) godz. 8.00 sala konferencyjna nr 304

2021-05-24

 

Gmina Dukla
ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla
e-mail: gmina@dukla.pl

Urząd Miejski w Dukli
ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla
tel.: 13 432-91-00, fax: 13 433-10-11

Transgraniczna Informacja Turystyczna
ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla
tel.: 13 433-56-16

Biuletyn Informacji Publicznej Urzad Miejsci w Dukli

Deklaracja dostępności

© 2016 Urząd Miejski w Dukli. Wszystkie prawa zastrzeżone.